sobota, 6 kwietnia 2013

Bohaterowie

                                                            Hejka! Oto bohaterowie opowiadania! :)



Perliz Lazaar-18 latka, zaadoptowana. Jej ulubionym zajęciem jest czytanie książek i jazda konno. Lubi śpiewać, choć się do tego nie przyznaje.


"Gdy mnie sen ogarnie Panie,
Niechaj chroni mnie twe ramie,
Jeśli we śnie umrzeć muszę,
Błagam panie weź mą duszę"



Louis Tomlinson- 20 letni chłopak, członek boysbandu "One Direction". 


"Życie bez śmiechu i przyjaciół to tylko nudna egzystencja. 
Przecież nie chcę mówić wszystkim jak mi źle, tylko pokazać, że ciesze się chwilą!"




Zayn Malik- 19 letni chłopak, członek brytyjsko-irlandzkiego boysbandu.


"Nie chcę rano błogosławić dnia,
który wieczorem przeklnę"




Niall Horan- 19 letni chłopak, członek zespołu "One Direction"


"Życie jest po to aby jeść,
Jedzenie jest po to aby żyć"




Liam Payne- 19 letni członek "One Direction" 


"Wrzuć na luz.. O, co to, to nie. 
Jak ja wrzucę na luz oni rozwalą mieszkanie"




Harry Styles- 18 letni piosenkarz, członek "One Direction".


"Mówią, że jestem flirciarzem, hmmm?
Ja nie flirtuje tylko szukam tej jedynej!"






_________________________________________


To by było na tyle. Mam na nadzieję, że się spodoba :))








1 komentarz: